Razvoj strategij

Vrste strategij

šah modriStrategije običajno delimo po njihovih vrstah med celovite oziroma korporacijske, poslovne in funkcijske strategije. Korporacijske strategije določijo obseg in usmeritev in medsebojno sodelovanje posameznih poslovnih področij znotraj podjetja. Ukvarjajo se z določitvijo sinergij med poslovnimi področji ter njihovo prihodnjo rastjo. Na nek način dopolnjuje poslovne strategije posameznih poslovnih področij.

 

Poslovne strategije se ukvarjajo predvsem s strateškim pozicioniranjem oziroma zagotavljanju ali ohranjanju strateških prednosti. Michael Porter nam je predstavil koncept generičnih poslovnih strategij, ki so stroškovno vodstvo, diferenciacija in fokus. Osnovno pravilo je, da poslovno področje lahko učinkovito sledi le eni od generičnih poslovnih strategij.

Funkcijske strategije se ukvarjajo zagotavljanjem učinkovitosti podjetja oziroma njegove posamezne poslovne funkcije v luči podpore dogovorjenim poslovnim in celovitim strategijam. 

Kontakt

MAJAN - poslovno svetovanje
Primožičeva 34,
1231 Ljubljana-Črnuče
e-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
tel.: +386 41 36  00 20

EU e-Privacy Directive

Ta spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani in za analitične potrebe. Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da namestimo piškotke v vaš brskalnik.

Zavrnili ste uporabo piškotkov. To odločitev lahko kadarkoli tudi spremenite.

Dovolili ste uporabo piškotkov. Odločitev lahko kadarkoli spremenite.

2025  MAJAN - poslovno svetovanje