Tržne in druge analize

Vsako načrtovanje naj temelji na analizi

Ne glede na to, ali izdelujemo ali slide3prenavljajmo strategijo podjetja ali pa izdelujemo poslovni načrt za naslednje leto, je dobro, če naše odločitve temeljijo na pravih podatkih. Podatke lahko dobimo iz preteklih izkušenj poslovanj, javno dostopnih statistik lahko pa se lotimo izdelave tržne analize na primer z anketo. Velikokrat pa nam na trgu dosegljivi podatki ne zadoščajo. Razloga sta običajno dva. Prvi razlog je, da nam vse informacije niso dostopne. Take so na primer informacije o konkurentih. Drugi razlog je, da informacije še ne obstajajo. Tak primer so na primer informacije o bodočem razvoju novih tehnologij ali pa ravnanju in preferencah strank, kadar nameravamo trgu ponuditi nove izdelke. V slednjih primerih se lotevamo kvalitativnih analiz s katerimi poskušamo priti do čim bolj verjetne ocene.

Kvalitativna analiza, ki jo izvedemo v podjetju MAJAN se izvaja s pomočjo več stopenj intervjujev potencialnih in obstoječih strank, konkurentov, dobaviteljev, raziskovalnih inštitutov in drugih akterjev, ki bodo v bodoče sooblikovali okolje podjetja. Intervjuji postopoma po posebnem postopku oblikujejo relevantna vprašanja s pomočjo katerih se izvede anketa in iz opisnih ocen preide v kvantitativne ocene. Na tak način je možno anketirance vprašati tudi o stvareh o katerih še niso razmišljali ali pa preveriti konkurenco oziroma predvideti tehnološki razvoj.

Kontakt

MAJAN - poslovno svetovanje
Primožičeva 34,
1231 Ljubljana-Črnuče
e-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
tel.: +386 41 36  00 20

EU e-Privacy Directive

Ta spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani in za analitične potrebe. Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da namestimo piškotke v vaš brskalnik.

Zavrnili ste uporabo piškotkov. To odločitev lahko kadarkoli tudi spremenite.

Dovolili ste uporabo piškotkov. Odločitev lahko kadarkoli spremenite.

2024  MAJAN - poslovno svetovanje