MAJAN - poslovno svetovanje
Za novo nastala podjetja
Novo nastala podjetja se soočajo z ogromno izzivi. Način njihovega premagovanja bo odločil o tem, ali bo podjetje preživelo in raslo, morda postalo gazela (podjetje z zelo hitro rastjo), ali pa bo hitro zapustilo bojišče tržnega gospodarstva.
Čeprav se v prvih letih svojega obstoja podjetje sooča s številnimi problemi operativne narave, kot so zahtevna področna in splošna zakonodaja, zagotovitev likvidnosti in doseči zadovoljivo prodajo, podjetje nikakor ne sme pozabiti na razvoj trajne konkurenčne prednosti, s katero bo lahko ustvarilo pogoje za rast in uspešno poslovanje v naslednjih letih.
Dober izdelek ali storitev mora imeti lastnosti, ki ga bodo razlikovale od konkurenčnih tako, da bo na trgu od njih dosegel višjo ceno.
Poslovnega načrta ne potrebujete le zaradi posojil pri bankah. Koristil vam bo tudi pri dolgoročnem načrtovanju. Za dober poslovni načrt in dobro premišljeni izdelek ali storitev pa je smiselno izvesti analizo trga.
Pomagamo vam lahko pri ugotavljanju vaših konkurenčnih prednosti in njihovemu trajnemu zagotavljanju.
Pomagamo vam diferencirati vaš izdelek ali storitev.
Za vas izvedemo kvalitativno analizo s pomočjo terenske raziskave ali klicnih centrov. Kvalitativna raziskava je namenjena optimalnemu načrtovanju izdelčnega spleta s pomočjo raziskav pri vaših kupcih.