MAJAN - poslovno svetovanje

Za razvoj startegij s pomočjo zunanjih strokovnjakov je več razlogov. najpomebnejši so objektivnost nad celotnim procesom, ki ga dosežemo s pogledom od zunaj, celovitost pristopa in osredotočenost na zastavljen cilj. Transaprentenjši pa je tudi nadzor nad procesom.

Fokus

Številna podjetja, predvsem večja, imajo brez dvoma veliko kompetentnih strokovnjakov, ki so posamično ali skupaj sposobni razviti kvalitetne poslovne strategije. A ker so večino časa ti strokovnjaki zasedeni z operativnimi nalogami zaradi katerih se ne morejo v celoti posvetiti razvoju strategij in s tem povezanih problemov se nastajanje strategij časovno razvleče preko razumnih rokov, vprašljiva pa postane tudi premišljenost izbranih rešitev. Zunanji svetovalec bo pomagal, da znanje strokovnjakov v podjetju ne bo izgubljeno, saj se bo z njimi posvetoval, hkrati pa bo poskrbel za osredotočeno in strokovno delo na razvoju strategij.

 

Objektivnost

Vsak sposoben manager ali drug pomemben strokovnjak v podjetju si je brez dvoma ustvaril svojo vizijo razvoja podjetja in ima svoj pogled na potencialne strategije. Največkrat je to povezano z njegovimi osebnimi izkušnjami ali zadolžitvami v podjetju ali pa z njegovimi osebnimi ambicijami. Njegovo mnenje, znanje in izkušnje je potrebno presojati z neodvisnega položaja. Pri tem lahko pomaga pogled osebe, ki ni neposredno povezana s podjetjem, ki poskrbi za objektivno oceno in analizo in izloči vpliv subjektivnih pogledov.

 

Celovitost

Izkušnje in pogledi zaposlenih z različnih poslovnih področij ali  funkcij večkrat vodijo v zavedno ali nezavedno navijanje za rešitve obarvane s pogledi ali interesi posameznih poslovnih področij.  Oddelek prodaje na primer navija za rešitve, ki bi povečale promet obstoječih proizvodov, dvig njihove kvalitete in znižanje prodajnih cen, oddelek razvoja bi vlagal v nove in nepreizkušene  vendar perspektivne tehnologije, oddelek zadolžen za finance bi na vsak način poskušal zmanjšati obstoječe stroške in investicije vključno s stroški trženja in razvoja., oddelek trženje pa bi videl ključno prednost v uporabi številnih modernih načinov trženja. Smiselno je, da so posamezne funkcijske strategije usklajene s poslovnimi strategijami in le te s korporacijsko strategijo. Zunanji svetovalec poskrbi za celovitost pristopa in izloči prevladovanje enega  ali več poslovnih podsistemov.

 

Nadzor

Projekt razvijanja poslovnih strategij se vedno ne izide tako, kakor smo pričakovali. Včasih zaposleni ugotovijo, da mu niso kos, včasih zaradi različnih interesov ne dosežemo konsenza v stvareh kjer za uspešno dokončanje projekta to moramo storiti. Nestrinjanje vodi v notranje konflikte in posledično k opustitvi projekta. Zunanji svetovalec lahko v teh primerih preseže notranje konflikte. Poleg tega je ustreznejši tudi nadzor nad stroški projekta. Zunanji svetovalec je praviloma plačan po opravljenem delu in v okviru dogovorjenega obsega dela. Torej je visoko motiviran za učinkovito in uspešno delo.

 

 

Kontakt

MAJAN - poslovno svetovanje
Primožičeva 34,
1231 Ljubljana-Črnuče
e-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
tel.: +386 41 36  00 20

EU e-Privacy Directive

Ta spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani in za analitične potrebe. Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da namestimo piškotke v vaš brskalnik.

Zavrnili ste uporabo piškotkov. To odločitev lahko kadarkoli tudi spremenite.

Dovolili ste uporabo piškotkov. Odločitev lahko kadarkoli spremenite.

2018  MAJAN - poslovno svetovanje